Letos poleti je bilo zelo pestro, naredili smo veliko kolesarskih izletov, ki so opisani v nadaljevanju.

Novo mesto – Celovec via Krvavec 220km

Traso sva si zamislila Sandi in Tadej, ko so si najine žene zaželele malo šopinga v slavni Ikeji. Ker so naša dekleta že navajena, da so družinski izleti v eno smer ponavadi brez očetov, je bilo temu tudi tokrat tako.

Družine so se odpravile v Celovec z avtomodili, midva pa sva si dan popestrila na kolesu, cilj pa nam se je bil srečati pred prej omenjeno trgovino.

Kolesarska pot je potekala iz Novega mesta, s startom ob četrti uri zjutraj, preko Trebnjega, Grosuplja, Ljubljane in Vodic na vmesno postajo Krvavec. Iz Krvavca sva se odpravila proti Tržiču, kjer sva se spopadla z vzponom na Ljubelj. Takrat se je zabavni del trase šele začel, saj je spust iz Ljubelja proti Celovcu nepozaben. V Celovec sva prispela po vsega skupaj 8 ur vožnje. Prevozila sva 220 kilometrov in naredila 3600 višinskih metrov.

Postanek na Krvavcu

Malo pred ciljem

Novo mesto – Nanos – Novo mesto 270km
Zbrali smo se Bojan Štih, Sandi Bayer in Tadej Prešeren ter se ob 20.uri zvečer odpravili proti Razdrtem.
Pot nas je vodila iz Novega mesta proti Kočevju, Ribnici, Cerknici, Postojni do razdrtega, kjer nas je čakala pohodna oprema. Tam smo se preoblekli in mahnili smo jo na vrh Nanosa, se poslikali in odšli v dolino.

V dolini smo se ponovno preoblekli in jo po isti poti mahnili proti domu.
V Novo mesto smo prišli ob 7. uri zjutraj. Prevozili smo 270 kilometrov ter naredili 2700 višinskih metrov. Povprečna hitrost je bila 32,5 km/h.

Skok na triglav: Novo mesto – Triglav – Novo mesto 325km
Letošnja ekipa je bila Sandi B., Alojz M., Gašper Š., Bojan Š., Matija N., Janez Ž., Dragan S., Bojan K., Tadej P. Vožnja s solesom je potekala iz Novega mesta do Vrat, ter nato vzpon po Tominškovi poti na Triglav in spust nazaj v dolino. Proti Novemu mestu smo se vrnili po isti poti.
S kolesom smo naredili 325 km ter 2436 višinskih metrov, za kar smo potrebovali 10,5h. Pot smo prevozili s povprečno hitrostjo 30,5 km/h.

Krofi-Trojane ob 1h zjutraj
Sandi se je sam odpravil na krofe na Trojane, nakar ga je presenetila zaprta prodajalna krofov, tako da se je moral zodovoljiti samo s svežim zrakom in nekaj minutnim postankom.

Novo mesto  – Strunjan 200km
Sandi in Tadej sva se ob 4. uri zjutraj odpravila proti morju, družine pa so kasneje prišle za nama na obalo.
Pot je potekala iz Novega mesta preko  Kočevja, Cerknice, Postojne, Kozine, Kopra do Strunjana. Za pot sva porabila slabih 7 ur.

Bjokovo
Tudi na letošnjem dopustu sva osvojila vrh južne dalmacije.

Sv. Jure 1764vm

Korčula
Uspelo nama je s kolesom prevoziti Korčulo

Mljet
Prevozila sva tudi otok Mljet ter nacionalni park na Mljetu.

Vstop v nacionalni park Mljet

Opuzen – Mostar – Međigurje – Opuzen
Sandi veseli me da sem te ponovno spoznal :).

Most ljubezni v Mostarju, ki so ga med vojno v BiH popolnoma uničili.

Po sezoni so prišle na vrsto tudi ostale dogodivščine v naravi….

Letošenj ulov je bil kar soliden :).